nänänä

Mycket har hänt på sistonde!! Biljetterna till Marocko är nu köpta och stämplade! 30maj säger vi hejdååå Sverige och kommer inte tilbaka förrän 13 aug yeeeei :).

Har från och med idag bestämmt att sättet jag lever på ska ändras! Ska börja röra på mig mer ska sluta äta bajs mat. MEER grönsaker på tallriken, ska fan i mig sluta ta folks skit och ska FAN i mig sluta säga att jag är ful för det vet vem som helst att ful är det sista jag är! Varför ska jag alltid leva i skuggan av andra? nej nej nej detta ska ändras nu !

Kollar på 'married with children' aka våra värsta år. alltså för rolig, jag älskar serien. Fast jag känns som den enda :P
Såg gossip girl igår också fast jag sätt serien redan, alltså måste säga CHUCK DÖÖÖÖDAR MIG hahaha och nate också lite och de andra killarna lite :P men mest Chuck, va äre med mig och brittiska killar :S??
Aja nu ska jag kolla på min favvo kanal vilket är MTV :)

Kommentarer
Postat av: miriam

hej babe! de är rätt du är inte de minsta ful. du är ju snyggaste!!!!!! kram

2009-02-09 @ 13:39:48
URL: http://frokeneide.blogg.se/
Postat av: miriam

marocko! fan va nice hälsa dina förfädrer. hahah. Btw tur för dig att du inte missar min studentskiva. den 22 april, för du kommer väl?

2009-02-11 @ 21:12:45
URL: http://frokeneide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0