Film kväll

shit vad jag hatar pengar och fan vad pengar förstör allt!!! Vem var det som sa att bästa livet är de som har pengar???? Nåja låt mig svara på den frågan FALSE! Det första morsan babblar om är varför jag köpt Ipod och varför jag inte har pengar att betala henne för. Är det mitt fel att pappa är så jävla snål att hon vänder sig till oss för pengar, jag jobbar som djur förtjänar jag inte att köpa en ipod till mig då???????? Sen står lill syrran och kallar mig för cp barn och massa ord bara för att jag inte öppnar dörren när jag vill vara själv. "Hoppas du dör fattig" är vad hon säger till mig sen vill hon  låna mina kläder :S Vad FAAAAAAN eget rum TAAAAAACK Aja årkar inte bry big

Kom nyss från Nadja :) Olle var där. Vi satt alla igår som tuppar och kolla på filmer, Skrääääckfilmer (dead silence, Turistas) :D:D:D och sen Bolt som faktist var bra! Sov över där och är nu hemma efter en låång väg :)


Rödhårig Nadja :D












Kommentarer
Postat av: alex

puss på syrror och mammor som är FETT jobbiga

i feel you

filmkvällen ägde hihi puss oki

du är söt

2009-02-27 @ 15:58:37
URL: http://msvicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0