Bohmida

Veckaklocks skiten väckte mig lite snett idag så jag somnade om vilket ledde till att jag inte gick till skolan :(. Men

iiimorgon ska jag och girlsen till Chaplins :D shiit var så länge sen jag var där vafaaan!!! Men ska fan dit med värsta självförtroendet skiter i ! och jag ska ha så kul nenenene :D:D och det blir Scottland om 7 dagar!


Sitter nu och läser igenom Twilight boken 4 ' breaking dawn'. Hitills är den så jävla bra. Jag har även pratat med Nadja om vad som händer and she let me know on the best parts :D Jag längtar så att läsa ut den tihi!

Har gjort alla mina läxor, är chokad :S
Hur som helst Usa närmar sig mer och mer än man tror. Det blir studengten snart enligt mig och så ska jag fan dit. Har ett dilemma bara, ska jag vara med Samia eller ska jag som en au Pair?? Vet fan inte :/








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0