Detta är ett tråkigt inlägg

happ då var det bara 2dagar kvar för mig att lämna sverige och åka till Skottland-edinburgh :D
Jag lääängtar, även fast det bara är för 5 dagar, det ska vara skönt att komma här ifrån och bara andas!

Gick inte  till skolan idag, ville verkligen bara ta det lungt, orkar inte med världen just nu. Lääängtar till studenten då blir det vafan UsA!!!

Har nyligen packat klart, behöver igentligen inte göra det förrän imorgon men jag har så tråkigt, ska snart läsa fjärde boken twilight :) har nämligen bara två kapittlar kvar sen är det the end! lite sorligt men jag vill ju läsa jut dem :)

Var ute med tjejerna, var i nivå sen chaplins. Vissa saker gick wow vissa gick för långt, men in tha end I had fun ;)Vi på nivå








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0