'I do not speak scottish'

Var och träna med morsan igår :D fett najs, men skämdes över att hennes kondition var skiit bra :O I looked like an ass!!

HURSOMHELST THE BIG G : Jaaaaaaaaag ska till Scottland weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei :D 21 - 25 Januari!! Jag längtar så jävla mhycket!!

Idag  började skolan, no more Jullov vafan :( men aja snart snart närmar sig sommar lovet! Det vill säga mig som äntligen blir 19år, marocko på väg, bröllop och så meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

Shit fett många skivor jag ska på :O hur ska jag manage så många hahah aja får se hur saker och ting blir ^^ nu är det SCOTTLAAAAND that is tha shiiieeeeeet



Ska till Edinburgh!
Januari 21 22 23 24 25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0