ready when youre ready now

Vaknade ett idag, men kan inte säga att jag "sov", speciellt inte när mamma som vanligt kom in och ut och ba ska du inte till skolan ecetra ecetra. Hur många gånger ska man förklara för henne att jag har tid hos tandläkaren och hinner inte till båda??
AAAJA min frukost blev äppelpaj med vaniljsås :) sen gjorde jag något jag känner att jag inte gjort på länge, tittade på Ellen Degeneres show. Fan så många minnen från sommaren. Det var typ rutin att vakna, titta på Ellen sen ut och vandra.
Nu är det MTV soom vanligt, guud vad jag älskar den kanalen om det inte blir mitt framtida jobb :D!! men hur ska man få jobb där? Hursomhelst Crossfire var på (blev haypad) men nu lyssnar jag på Katy Perry's senaste!!

En dag kvar tills Skottland yeeeeeei... pEACE ska bounca fortsätta titta på MTV de spelar happy birthday
okokok nu overdrive jag, jag vände kanal till tv3 och hitta how I met your mother haha me watchiiieee
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0