sumsumdumdum

För roligt, vill bara påpeka att när folk äter middag, lunch eller whatever så sitter de tysta, njuter av maten och tar det lungt eller whatever men när min såkallade familj äter eller rättare sagt käkar så skriker vi som i helvete, garvar, gråter och så mycket mer. Snacka om en hel båt med känslor??
Idag var det jag och lillsyrran som satt och åt. Mamma hade lagat nyttig mat (älskar det). Som alltid var vi tvugna sitta och överdriva, sjunga, och skrika. Haha här är sum pictures.



WE ate fullkornsris, nudlar, stekt svamp, kyckling och rökta grönsaker. måste säga att jag är mätt!

Ville också säga att jag nu läst ut alla Twilight böckerna, och det känns lite sorligt men är så glad att det är slut och får helt enkelt hitta någonting annat att läsa :( men men några rekommendationer??


Kolla vad Driss (min bror) hämta hem, yeeeeeeeeeeeeeeei. Bra att jag redan vart hos tandläkaren mohahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0