tell me hind..

Ok eftersom jag nu har så tråkigt och min lillsyrra dissat mig ska jag svara på frågan många undrar (kanske inte du), jag har inte blogg för er (som vissa har), jag har blogg för att jag ska komma ihåg vad jag gjorde,tänkte eller kände. Ni som känner mig vet om mitt fiskminne :P och vad är bättre då med blogg och bilder :) Så nu tänkte jag dokumentera lite saker som händer  ..

 
Min fula packning till Skottland !
 
Min sida av det nya rummet, snart blir väggen rosa också
 
Haha mina älskling hörn (ska hammra upp hyllorna och snart en plasma)
 
 
Outside, jag ser det snöar det var väl roligt hurra...... not
 
böcker jag läser just nu eller rättare sagt böcker jag snart läst ut yeeei


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0