blä

Igâr var jag pâ bröllop. det var ok förutom att jag inte kände nâgon där. Gick som suport ât my sister in law :>
Hittat en jätte söt kille som har scoter :P typiskt att jag hittar söta människor här men i Sverige är de helt lost. kanske för att jag har mer självförtroende här än i Sverige.
Känns som om Sverige närmar sig mer och mer men jag vill inte gâ tillbaks till livet. men jag saknar er alla och det ska ni vara säkra pâ.
Alla har fâtt barn här. de är sâ söta hela bunten. önskar jag kunde ta med mig alla menmen jag ska äta pizza snart. pâ tanke pâ all skit jag Äter say helo to fattie Hind :D
massa fester pâ G men ju mer jag längtar till dem sâ närmar Sverige sig bläää. Bilder kommer jag lägga in snart lovar!


Viktigaste av allt may the king of pop rest in peace 25.6.09



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0