boxande moster

Först och främst till alla : Har inga pengar i mobilen så jag kan inte sms er :(

Idag började inte så bra, vaknade med värsta halsen och magen gjorde så ont, ville inte ens försöka stå.
Slutade med att jag inte åkte till skolan :( vilken är värsta ångesten just nu. Mådde bättre senare och åkte med mamma till syrran. Vi gick runt i tumba centrum, hon köpte lite mer babygrejjer (föder kanske imorgon eller nästa vecka) sen fikade vi, Cheescake och latte med hasselnöt :).

Vi åkte hem till henne sen och hon visade oss barnsängen som vi alla 5 syskon sov på som bebis :D hon hader gjort om den och målat den. Gud alltså jag ska bli moster......

Jag har alltid gnällt om hur jag vill börja boxa för att få ut min ilska och bli lite hårdare. Hos syrran kolade jag på tv och det ända som var på var bara boxning, fresh prince, made på mtv osv... När jag kommer tillbaka från Marocko det första jag ska göra är börja boxas!


Kommentarer
Postat av: Sabina

haha din mupp :)

2009-03-03 @ 19:13:06
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/
Postat av: Sabina Delanie

HAHAHAHA

2009-03-03 @ 19:36:40
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0