Härligt mmhm

har inte skrivit så mycket på sistonde men saken är att jag har haft prov hit och dit och massa annat också :)
Har spelat final fantasy som en galning :D och idag kom driss hem med playstation 3 :O:O och så har jag fått twilight filmen och äääntligen silikon droppar (Paula jag är så lycklig)!!
Vet inte om jag nämt detta men har äntligen sett Wolverine filmen, så väärd gå och se ddeen!! Har ätit Ben&Jerry's med Olle (fett värt) och sett Annica uppträda :D. Jag har haft sjuuuka skoldagar men mycket sooool!
Var på Finans överaskningsfest igår , hon blev så glad och Yayi är så söt , hon och hennes kompisar planerade!! Fick träffa sköna människor ABSOLUT. Och bäst av allt idag är det bara 20dagar kvar till Marocko SUCK ON THAT och jag är kär..


Kommentarer
Postat av: Zine

Käääääääär? jaha nu blir jag nyfiken hära.. btw jag tappa min mobil i poolen, LYCKAT. så rip den sötnosen.. och jag saknar dig!! :*

2009-05-10 @ 21:37:26
Postat av: paula

twilight filmen o silikon droppar, awesome xD

:O.. kääääär? oh la la... ^^

:*

2009-05-10 @ 23:14:30
URL: http://pauliita.blogg.se/
Postat av: Cameras are FLASHING

skönt med marocko :D

2009-05-11 @ 17:26:05
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0