Lycklig

Jaa baara 18dagar kvar :D började packa idag, mamma köpte in lite grejer som ska med. Allt känns så nääära!!!
My b-day kommer bli så kul och bästa sätt att säga byebye till alla.
Idag var jag ledig så när jag vaknade åt jag frukost med mamma och senare kom syrran med managrynet :D, efter att de gick pluggade jag svenska en timme och sen spelade jag ff en timma mohaha :D sen blev det Bastu med mamma och lillsyrran, så nu känner jag mig fett freeesh :D sen imorgon simmar jag med klassen -.- me noot happy!! HURSOMHELST har börjat lyssna på BoA igen :) ni som inte vet vem hon är, hon är en koreansk pop-kändis även väldigt känd i japan. Jag ska lägga fram en video med henne som heter Eat you up, HON ÄR GRYM PÅ ATT DANSA!! jusste stäng av musiken på sidan först!


Kommentarer
Postat av: paula

omg 18 daaar ^^

hahaha.. att du börjar packa nu, ja brukar packa typ två dagar innan när ja åker till chile xD hahaha.

btw, ja jobbar den 23:e från 12.45 - 21.00.. så ja kommer till ditt firande efteråt ^^ Love yaa! :*

2009-05-13 @ 09:40:38
URL: http://pauliita.blogg.se/
Postat av: paula

sv:

hahaha.. såg din kommentar nyss xD

ja kan berätta vem ja vill slå :P men via bloggen lr sms? :P haha

2009-05-13 @ 09:44:40
URL: http://pauliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0