namnlös

Gud vad livet bara blev svårt just nu. Jag har så mycket att se fram emot men ändå inte. Varför ska mina happy day always be stolen. Vad gör jag för fel? Seriöst drama drama drama det är allt mitt liv är uppbyggd på. Man försöker hålla sig undan men de kommer bara efter en. Detta gäller inte bara tjejer. Killar kan vara lika dramatiserade, tro det eller ej.

Aja min dag började bra, vaknade hos Yayi för vi hade vart på skiva dagen innan (Shi Lis). Saker gick som de gick.
Vid 3-4 tiden åkte jag hem för att senare gå med Andrew till Studio och spela in. Managrynet var här :) min älskade chubbycake. Studio grejjen med Andrew gick bra faktist and I wish him all the good luck!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0