X-men :)

Igår var bara underBART, först träffade jag Olle i stan. Vi hade planerat mango banan glass men eftersom mango var slut?? så köpte vi ben&jerry's chunkymonkey mmmmmm Sen gick vi och såg på när Annica sjöng gospel med sin grupp på kungsan. De var duktiga!! Sedan hängde vi en kvart och jag försvann till jobbet för att lämna tillbaka en skiva, det slutade med att jag satt kvar till stängniing. Madde jag och Denise fikade, hade super mysigt och kul sen drog vi till Mälarhöjden hos Maija :D hade kul, fick träffa till nya människor! Underbar kväll med er reggiewraaps!!

Spelade Final Fantasy hela morgonen och nu ska jag iväg för att se Wolverine med brorsan :)

Kommentarer
Postat av: paula

åh, ja har sett den ^^ den e skit bra!

2009-05-03 @ 22:20:17
URL: http://pauliita.blogg.se/
Postat av: Olle

Jag blev helt såld på den filmen!

mango banan yes... we must find it ^^

2009-05-09 @ 00:17:01
URL: http://exilidrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0