Gör lite grejer på datorn

Såg en inressan del av one tree hill, från den första säsongen och den fick mig att tänka. Vad är jag mest rädd för? Tänkte tänkte och till sist kom jag på det, jag tror jag alltid vart rädd för det men aldrig bara tänkt att jag är det. Min största rädsla är nog att jag dör och inte gjort mig hörd. Att människor inte vet vem jag är. Att det inte blir något vettigt ur mitt liv. Det skulle verkligen vara ett liv förgäves om jag inte fick något ur det. Frågan många ställer " vad är meningen med livet? " skulle nog vara att gå från inget till något. Skulle vilja säga gud, med det vet jag redan att gud är störst :) men gud är efter livet, nu vill jag bara veta vad jag ska göra med mitt liv innan döden kommer?

Är sjuk, känns jobbigt för hela min kropp mår så dåligt. Sliten och trött är jag, värst av allt så fryser jag hela tiden. Kunde jag inte blivit såhär sjuk när jag hade lov? Aja får ta dagarna som de kommer. Ska nog imorgon till skolan för att jag måste, tragiskt? Ja!
Efter kanske skärholmen med Media och köper lite grejer till syrrans fredag.



Bilden från One tree hill.

Kommentarer
Postat av: Klara

tack hjärtat! :)

2009-11-03 @ 19:09:35
URL: http://klarissan.webblogg.se/
Postat av: paula

sv: haha, låter kul gumman :) TACK! det var fett kul att vara blå alltså :P haha



stackars dig som är sjuk, jag e också lite sjuk. men vi ska väl fortfarande ut på fredag? ;)

2009-11-04 @ 01:15:28
URL: http://pauliita.blogg.se/
Postat av: bella

Du är en underbar människa och kommer göra dig hörd i sverige och i världen! speciellt med den fantastiska röst du har! hihi

2009-11-04 @ 22:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0