modell eller :)

Jag skulle åkt till skolan idag. Men mitt åkkort är borta. Först var jag irriterande men sen släppte det sig. Jag är inte så materiell och so den är borta. Life goes on. Om bara morsan var lika dan haha. På fredag är det new moon :D yeeeei längtar så möjligt. Tackar Paula som gjort det möjligt.
Spenderade dan med lill syrran istället. Vi tog massa modell bilder. Fick sminka henne också mohaha. Jag gjorde Daim capuccino också :) Jag skummade mjälken riktigt ordentligt yumyum!
En annan sak också gud vad jag är stolt över mig själv. Jag bryr mig verkligen inte längre när folk blir irriterade på mig, måste säga att om man inte tycker om mig för den jag är så är jag inte en bitch eller andra roliga ord som folk hittar på nu förtiden. Jag är en underbar människa som kräver respekt och lika behandling som jag ger andra. Dvs ger jag kärlek förväntar jag mig kärlek tillbaka annars fan ta dig. Varför ska jag slösa min tid på dig. Du vet exakt vem du är! Aja tillbaka till min vardag :) Jag har skola imorgon, är glad faktist för första gången, för på jätte länge så har jag förlorat mig själv på ett sätt. Jag har glömt att älska mig själv. Vem jag är som inre är värd guld och svårt att hitta. Vi alla är unika. Älskar er PEACE ( Paula Gabi Ani ni är underbara )

 Älskade Manar fyllde 8månader 12nov

Finns många fler men Nisrin hotar mig med att lägga ut grejer på mig om de kommer fram :)

Kommentarer
Postat av: paula

du är underbar! längtar till new moon! :D :D :D

wow, kan inte fatta att manar blivit så stor! fet söt!

2009-11-16 @ 21:48:53
URL: http://pauliita.blogg.se/
Postat av: Safana

sv: inte så lätt, är aaas dålig på sånt xP

2009-11-17 @ 20:40:09
URL: http://safanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0