Nisrin sover

Vart ska jag börja. Igår fick jag första säsongen av Pillis med Nip/Tuck, Lycklig? Hell yeah! Nu vet ni vad jag gör på söndag. Kollar den gärna med någon som vill :)
Idag fyller the twins år, grattis killar. Ni är mina underbara kusiner.
Skulle åkt in till skolan idag för att repa. Men syrran valde att jobba så jag hade inget åkkort, så jag sov ut ordentligt. Allt med skolrep och musikal blir för mycket när det kommer till att inte få sova.
Klockan 7 blir det dans sen kanske något direkt efter? Aja får se vart denna lördag tar mig. Peace



Grattis :) (ser ut som om båda ör blinda :P )

Kommentarer
Postat av: niszeh

sv; tack hindus

2009-11-14 @ 16:40:23
URL: http://niszeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0