njuter av 3 tim helg kvar

Ok , jag började smygtitta på Nip/Tuck igår och såg klart säsong ett idag :) så jag är en väldig lycklig människa nu.
Manar har fyllt 8 månader, och jag är av chock. Vart har tiden tagit vägen?? Skolan går si så där men betygen suger inte iallafall vilket gör mig glad. Jag hänger på helt enkelt. Igår fyllde mina kusiner år men jag glömde även gratta en väldigt viktig person i mitt liv och nu skäms jag :( Fick hitta på någon lame ursäkt vilket gjorde ont :( Hoppas du aldrig läser detta.
Ani är här och hon ville rymma hem men Driss fick kvar henne genom att få henne att spela Sonic :) Så nu vägrar hon gå hem haha. Söndag idag pööh, redan skolan imorgon från ingenstans. Vart försvinner helgerna igentligen??? Men springande tid leder till student vilket leder till frihet. Tänkte som au pair men om det inte löser sig blir det nog Marocko? Kanske England? eller varför inte praktisera för Cesar och få en inside på vad han gör? Ajja finns mycket. Hursomhelst kommer jag den 4juni dagen efter min 20årsdag gråta av glädje att det inte är sant. Are you gonna be there? you better be


Kommentarer
Postat av: paula

sötnooos! saknar dig :* älskar dig :*

2009-11-16 @ 12:51:23
URL: http://pauliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0