Ska snart på bröllop

Dagen igår var underbar. Men idag mår jag BAJS.
Igår firade vi först eid ( Happy Eid alla) och hela familjen var här även släkten. Massor av mat var det och speciellt KAKOOOR. Och världens fetaste muffins ifylld med chokladsås.
Senare hade jag den underbaraste tjej kvällen! Först vill jag säga TACK GABI ( du vet varför).
Vi åkte in till en resturang/Café på östermalmstorg och rökte vatten pipa med körsbärssmak, det var Paulas första gång. Men jag tror hon ljög för hon rökte bättre än vad jag och Anisan gjorde. Hon kanske har det i blodet på något sett. Vi åt även den godaste pommes. Tack till mannen som fixade vår vattenpipa! Jag och Paula fick lite snurr i huvudet efter ett tag och det gjorde mig lite rädd men Ani körde på.
Efter en timme o så gick vi till Chaplins (vart annars) och festade lite. Ani började bli sämre dock så vi bestämde oss för Mcdonalds i Skanstull där brorsan jobbade. Vi fick MASSA mat, det var allt jag behövde :). Ani fortsatte att knarka sina Espiritox (bra för innan förkylning) och hon var flumm. Jag var tvungen också att ta några, you never know.
Senare när Driss slutat (100år för hnm) åkte vi hem. Vid liljeholmen skulle vi byta tåg. Det roliga är att någon räknat utt att jag vart vaken 24tim seriöst. Från kl 6 till 6?? Så ni kan tänka er jag mådde inte bra. Vi fick springa igenom tunnelbanan med dörrarna öppna på båda sidorna. Jag var jätte rädd att sista dörren skulle stängas och jag skulle åka iväg till fruängen :O.
När tåget äntligen kom så började jag och Ani bli lite koko, så vi synkade våra telefoner med samma musik, sen blev det ett spel då synkade vi alla fyra, men jag FAILA. Sen var det bara Ani och driss och det var inte lika kul.
Och det var nog det roligaste på kvällen :) Ojusste höll på att flyga åt helvete när vi skulle av och mina fötter gjorde ont! PEACE


mina fina flickor :)                Främligen som tog bilden      Här synkar vi :)

Kommentarer
Postat av: paula

bästa kvällen sötnos :D

älskar dig! <3

2009-11-28 @ 23:27:27
URL: http://pauliita.blogg.se/
Postat av: nisrin

oha hind värsta wild night :)

förresten säg inte att du ska gå idag och köa för paramore?

2009-11-29 @ 14:05:16
URL: http://niszeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0