SKOLTRÖTT

hmm vad finns att berätta. Jag har haft mässa tor-lör, vart informatör och haft konsär. I fredags fick jag äntligen se New Moon då det var premiär :D Jag dog. De tog inte bort lika mycket som första filmen och jag blev bara mer kär i alla karaktärer som vanligt. Som vanligt skrek alla tjejer? Och jag och Paula tänkte driva lite med dem genom att när Laurant syndes skulle vi skrika, men fail jag skrek själv haha.
I lördags var jag med underbara tjejer och kille och vi hade det trevligt med ris, jordnötssmör och kycklig :)
Nu sitter jag hemma och latar mig, DON'T JUDGE! Jusste fick låna Nip/Tuck säsong 2 av Pillis :D så ni vet hur min fritid ser ut. peeace


Underbara bilder från New Moon kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0