SNart :D

Igår var jag i skärholmen men Mia. Vi fikade med världens godaste shai latte på espresso house. Jag tog ut lite bilder till min systers man som överasknings present. Och fick mitt första läppstift från make up store :)
På kvällen blev det donken med de vanliga men jag borde inte gått för jag blev värre :(. Träffade Jack och Rajveer där ;D!!

Idag gick jag till tandläkaren och han la gummisnod vid framtänderna för att stänga gluggen :D No more glugg people. Senare blev det skärholmen igen med Gabson och Paula. Gav henne pengar till New Moon premieren YEEEEEI So it's sattled thanks to Paula (älskar dig). De kollade lite grejer och Paula blev galen över en klänning haha. Jusste för er alla som älskar disney. 99kr för många klassiker i Åhlens. 

MÄNNISKOR EMA's börjag om en halvtimme :) jag är LYCKLIG som alltid. Peace to mtv and you folks



Bilden är YUUUUMMMIII


Kommentarer
Postat av: Bella

Hejsan hejsan, underbar sny7gg bild du hittade på honom =) hoppas din systers man födelsedag var kul stooor kraaam!!

2009-11-07 @ 18:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0