är i skolan

Igår var en tråkig och onödigt lång dag! Förstår mig inte på livet längre. Jag försöker och försöker att hänga med men ändå blir jag så förvånad varje gång något går rätt eller fel.
Önskar verkligen att jag hade svaren eller att någon hade svaren på mitt liv. Men gud har verkligen gjort oss så olika att det är svårt att förstå vad han planerar för oss.
Ville skämma bort mig lite och min idé av bortskämning är att platta håret, och äta choklad.
Finns chokladkaka nu med dumle smak. Awesome måste jag få säga. Det var lite kul på vägen hem. Jag och Amanda satt och bjöd Niklas på choklad och det blev snabbt en tävling om vem som kunde ge honom mest rutor, priset var hans vänskap. Haha Amanda vann, men det var bara för att jag bjöd massa andra också så jag hade inte lika mycket kvar att ge, så det så! Vi skrattade mycket och det gjorde faktiskt min dag. Att kunna vara barnslig och sig själv igen.
När jag kom hem gjorde jag en ”Back to the future” maraton för jag äger alla tre filmer. Underbar kväll. För er som inte vet vad det är för något (fy skäms) så ska jag berätta. Det är filmer med Michael J. Fox och Christopher Lloyd där de reser till framtiden, dåtiden och det förflutna av deras liv. Rolig är dem och ägande!!




Kommentarer
Postat av: paula

haha, jag o thommy hade också back to the future maraton för inte så länge sen xD dem filmerna e ju skitbra!

2009-10-20 @ 23:41:57
URL: http://pauliita.blogg.se/
Postat av: paula

sv: nej det är inte slut mellan mig o thommy sötis. absolut inte, allt är super med oss :) men aa, du gissa nog rätt på vilka ja pratade om. fick en skit konstig anonym kommentar på inlägget dock.. :S älskar dig sötis <3

2009-10-20 @ 23:53:18
Postat av: Klara

haha, den tävlingen hörde vi talas om ;) Jusste, hur har du mage att ha back to the future marathon utan mog :O :P INTE OKEJ! ;)

<3

2009-10-21 @ 10:48:35
URL: http://klarissan.webblogg.se/
Postat av: insam

ok nummer ett: tacka insam för att dumlechokladen finns ute för stackars mig va me i marknadsundersökningen o intervjuade hundratals idioter :P

nummer två: minns du när ja va kär i M.J.F o gjorde ett häfte om honom o hans liv, hahaha fråga feven!

nummer tre: ok, I got no else.. :P <3

2009-10-23 @ 00:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0