äter kladdkaka just nu

Har inte bloggat på länge och det känns verkligen som evigheter sen. I fredags (dagen jag älskar) mötte jag tjejorna i stan. Det var verkligen jätte mysigt. Vi fikade på John Chris. Hade längtat efter en varm choklad rejält. Måste säga att vintern redan är här! Kan se mig själv på lediga dagar, mysa i ett mörkt rum med massa ljus och varmchoklad, of course en bok också. Dagen slutade med att jag åkte hem till Mia och först snodde alla hennes låtar :) och sen lata mig.
När jag äntligen kom hem var Ghost på tv. Filmen med Patrick Swayze, Demi Moore och Whoopi Goldberg. Underbaraste filmen. Somnade när den var slut.
I lördags åkte jga in till Skärholmen med Gabi för att köpa babyshower grejer. Efter att Lidia och Ani dök upp beslöt vi oss för att fika. Shai Latte blev det för mig och jag måste säga att det var den godaste jag smakat! Efter det åkte jag hem till Ani och spelade guitar hero kvällen ut :).
I söndags ruttnade jag, bästa var att Corpse Bride var på tv. Underbaar film! One tree hill var på efter. Mysig ruttnande söndag OH YES.
Nu sitter jag här som en tönt och bara avskyr måndagar som jag kan. Hatar måndagar twiee. Aja ha en trevlig måndag :)
peace.




Kommentarer
Postat av: Michelle

sv. naaw, tack gumman :)

2009-10-05 @ 16:50:17
URL: http://themichelle.blogg.se/
Postat av: paula

åh, älskar ghost filmen :D

2009-10-05 @ 18:55:13
URL: http://pauliita.blogg.se/
Postat av: Veronica

tja hur är det ? :D

2009-10-05 @ 21:20:42
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0