Happy Halloween

Idag kommer att vara en lång dag vilket i försig är bra för skolan börjar igen på Måndag :/. Paula åker till Göteborg idag blää! Kommer sakna dig. Blir utgång ikväll med förklädnad och vänner. Haha tycker att det är så kul när jag säger att jag ska till ett ställe för den heter ett ställe. Skit jobbigt att förklara varje gång.
Först ska jag umgås med mina söta kusiner. Den ena fyllde år så jag ska bjuda dem på bio, blir Up igen fast på svenska denna gång. Äh de vill verkligen se den så :) Aja finns inte så mycket mer att skriva om idag. Ojusste igår köpte jag en lila väst. Kanske ska ha på mig den idag? Som utklädnad kanske ängel eller som någon som fått stryk. PEACE





Kommentarer
Postat av: Bella

Haloo, ja kunde ju inte följa med men ska vi ut o klubba nästa helg?

2009-11-01 @ 20:20:56
Postat av: Bella

Haloo, ja kunde ju inte följa med men ska vi ut o klubba nästa helg?

2009-11-01 @ 20:21:23
Postat av: paula

sötnos, jag e hemma nu :)

hehe, var det kul på ett ställe då? :P

vad gick du som? puss <3

2009-11-02 @ 23:15:11
URL: http://pauliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0