kaos

Vem var det som sa att morgonen vad underbar. Skulle jätte gärna vilja citera den människan om det nu finns någon som tycker så? Seriöst. Jag kommer till skolan och tänker hmm, jag borde nog springa till toan snabbt så att jag inte behöver göra det på lektionen. Jag går in, gör mina business och tänker klar. När jag öppnar dörren, vad tror du händer då. DET GÅR INTE ÖPPNA DÖRREN. Gaaah. Jag trycker på nöd grejen, men det är tydligen bara där för att. Sen kämpar jag med att försöka öppna igen men nejnej det går inte. Till slut ger jag upp och börjar ringa folket i klassen och när äntligen Klara svarar. Kommer hon ned och försöker hjälpa mig. När hon får upp dörren så säger hon att den var öppen hela tiden :O ?? Den här dagen sjunker bara mer och mer. Aja tillbaks till skolan.

Peace


Kommentarer
Postat av: paula

sv: hahaha, hata inte mig snälla :D jag älskar ju dig! :) och nej, ja la inte in dem för att du skulle bli irriterad, kanske lite avis bara :) hehe :P

2009-10-08 @ 00:00:02
URL: http://pauliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0