Lyssnar på musik

Idag skulle jag igentligen tränat med syrran, men det blev inte så planerat. Hon kom lite sent men vi var med varandra iallafall vilket var samma tanke :). Systerdotter var ofcourse här också. Min lilla ängel.
Other the beeing with the fams. so har dagen vart ganska seg. Har haft huvudvärk och så, men det är skönt att det är höstlov! Orkar bara inte vara top social.
Eftersom jag vart på Au pair möte förrigår så ringde Au pair Malin mig för att se hur saker gick och så med mina ansöknings papper. Tydligen nu så ska man ha körkort vilket jag inte har. Men det bästa jag kan göra helt enkelt är att försöka skaffa det efter studenten. Inget minus ändå, bara bättre för mig :). Hoppas veerkligen att det blir en Au pair resa för mig som planerat, annars har jag massa onödiga pengar jömda under min säng. Aja tillbaks till att leta upp ny musik. God natt Alla.




Kommentarer
Postat av: paula

haha, söt du e.

pengar e aldrig onödiga gumman :P

2009-10-28 @ 22:43:40
URL: http://pauliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0