blame it on the boogie!!

Ok nu kommer detta låta som ett emo inlägg men fan vad jag hatar killar. Dör hellre just nu singel. De är så dramatiserade, så mycket drama som sitter fast på dem. God why god why? Enda killen jag trodde jag kunde handskas med turned out to be fail! Men vi får se vart framtiden leder mig. Det är väl det som är mycket spännande också. FRAMTIDEN. Den måste bara se underbar ut för mig annars ger jag fan upp på livet.
Behöver komma ut och festa rijält överallt. Sponntana utgångar som jag hade med Meryam! Ska bli glad människa igen, you'll see :) PARTY and MUSIC HELL YEAH peeeaaace ska tillbaka till msn där folk terroriserar mig ännu mer gaaah. Det enda som hjälper är Michael Jackson musiken :)



Kommentarer
Postat av: paula

jaaa hind, vi går ut! gabi e fett med pepp på att gå ut typ om 2 veckor :P

2009-09-20 @ 22:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0