can I really trust myself?

Idag hade jag tid hos tandläkaren, det gick bra. Nästa månad stänger vi det sista av gluggen jag har.
Planen var att jag skulle komma hem direkt efter, byta om och åka till skolan. Hade fel kläder på mig, det var ganska kallt idag. Men men men detta är vad jag säger varje gång jag har tid hos läkaren. Men jag har faktist ursäkt denna gång! Syrran kom med Manar och ungjäveln vann mitt hjärta. Så you see I had to stay :)
Bäästa nyheter ever, You me at six ska vara förband till Paramore och jag hooppaas det blir backstage biljetter nu :). Kommer att bli bästa kvällen ever, måste sluta lägga öga.
Aja tillbaks till Manar och jag äter bullar med vaniljgrädde till frukost. Kommer dö fet!

Peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0