Kommer galet SAKNA dig SANDYS-MIRRE

Igår kom jag hem från en väldigt lyckad kväll med Sara och Sanna. God mat var det ehum jag menar MYCKET mat var det och allt blev mättande och belåtande.
När vi äntligen kom hem satt jag 2 på natten och kollade på MtvMusicAwards. Måste säga att det var värt att vara vaken för det. MA är inte lika bra som den brukade vara i mina yngre dagar men endå så händer det skandaler :D. Bästa var nog att de hyllade Michael Jackson vilket man blev glad över!! Älskade att Janet gjorde en minnes uppträdandet för honom och Madonna gav så värt tal. Fattar inte att människor kan driva om honom på filmer och media, kalla honom för pedofil om och om igen?? Michael gav oss så mycket och hela hans liv blev tagen ifrån honom. May he rest in peace.
SKANDAL SKANDAL var när Kanye gick upp (IGEN efter Justice skandalen) och tog mic från Tayler efter att hon vunnit en moon-man och sa att Beyonces video var lätt mer värd, att hon borde vunnit. Fattar inte varför man görs så :S.

Aja kom nyss äntligen hem efter skolan, vi fick även veta rollerna idag :).





Ni som inte förstår bilden: Det finns en skylt (Jag) som visar att Sanna är till Salu

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0