eid Moubarak del 2

Vill bara gratta alla muslimer idag, förfan vad vi är bra! En månads fastan slå det ni. Idag ska det vara mycket mat och familje glädje. Min syster, hennes man, hans bror och deras bebis är här ;D Kanske mammas moster kommer senare :) får se!!
Fick äntligen träffa Vanessa idag. Vart lite jobbigt sens alla träffade henne över jävla allt och jag nu :/ Aja fick njuta av hennes company en kvart :) Sen åker hon tillbaka till vart hon nu kom ifrån.

Nu sitter jag och Niszeh och sjunger Karaoke i Youtube, spana in IsaacNewton25 !!
Tillbaka till min "muslimska jul" Peace

 
Me and Vi, från idags möte

Kommentarer
Postat av: Michelle

sv. naaw cutie, i wiill :)

2009-09-20 @ 17:15:20
URL: http://themichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0