Fresh prince

Vaknade idag för att åka till Ani, hon hade äntligen fått jobb . När jag var halvsväg så hände något väldigt typiskt. Jag var tvungen att gå av i Mariatorget för det var problem vid centralen. Så jag gick till slussen och träffade Ani där. Vi kom hem till henne chillade lite med Fresh prince!! Sen gick vi ut och shoppade mat. Yayi kom sen :D vi fixade maten (tonfisk/kyckling sandwich) sen fick jag öppna fastan :D, efetr maten blev det doritos med dipp och mer fresh prince ;)
Nu sitter vi och chillar och hoppas att Ani gör pannkakor för glass och sylt finns!!

Vill bara medela att jag Ani kan till 100% rappen nu till serien.. Inte normalt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0