ingen sång förrän nästa vecka

Igår lyckades tunnelbanan komma 23min försent när jag skulle till skolan! Hur som helst resan blev kul när jag mötte Wesam som höll mig sällskap :) alltid lika trevligt att träffa kompisar som man inte sett på länge. När jag kom till centralen så var pendeltåget 10min förstent? gaaah alla dessa förseningar ledde till att jag missa min sång lektion som jag dyrbart endast har en gång i veckan. Ännu en gång blev dagen räddad när jag pratade med Media baby :D Hon berättade om att Paramore skulle komma (vilket jag fick veta förra veckan) och jag föreslog att hon skulle boka 2 biljetter så vi kunde gå, nu är det bara upp till om hon får av sin pappa which we all hope for!

Idag orkade inte jag gå till skolan, jag vet skolkare blabla. Jag passade istället på att ringa och gratta Cesar som fyller år idag!! Han blev glad haha men han ska alltid spela svår. Det är våran Cesar det så GRAAATTIS CESAR och ha en bra dag..

Peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0