mjaoo

Hur vet man igentligen var gränsen för vänner går? Visst är det kul att alltid lära känna nya kompisar men när vet man att man kan lita på dem eller vilka man ska föredra förrän andra. Alla ljuger ju hela tiden, hur ska jag förstå vilka man ska lita på? Är så jävla trött på att ha bytt kompisar lika mycket som jag byter mina strumper! Aja here I putt my heart out again. Tack och lov att jag har er Gabi, Paula, Ani och Yayi. Jag älskar er verkligen, you know that right?!! Ta alltid vara på era vänner.

Efter det emo inlägget. Dagarna har vart oändliga när det kommer till skolan. Börja 8 sluta 5 ?? Skit jobbigt. Det börjar med att jag vaknar 0600 och kommer hem 1800? 12 timmar! Sjukt oändligt. Sen ska man vara vaken ju och göra läxorna. AJ ajaj, studenten ska sluta med tårar och glädje ABSOLUT

Peace och njut av det lilla så kallade frihet.


Kommentarer
Postat av: paula

älskar dig sötnos :*

2009-09-29 @ 13:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0