planera aldrig

Här är ett råd till er alla. Jag har märkt att om man planerar så blir saker aldrig som planerat. Så PLANERA INTE! Nästan i 4 dagar nu har jag haft olika planeringar och ingen av dem har gått så som jag sjukt velat. Gaah aja Media gumman hoppas stan shoppingen gick bra.

Sitter hemma som ett slask just nu och har bara massa ont, tack och lov att detta är sista fasta dagen. Inte enkelt måste jag säga. Ramadan moubarak alla (imorgon).
Gud vad jag är sugen på choklad??? Efter fastan ska jag göra en feeeeeet macka med choklad mmm, känner hur det kurrar i magen nu :) Så ni som planerat idag och det gått skit, gör som jag gå ut och köp choklad eller baka baka baka!!

Kände att det enda som skulle få mig att glömma smärta var att sminka mig och leka lite modell :P så jag tog fram kameran och exprementerade lite. Som alltid gillar jag inte normala töntiga bilder. Jag måste göra dem lite konst aktiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0