sen som vanligt

Kom till skolan 40min försenad till min lektion. Doing my morning rutine :) men dte var tur att jag inte missade much för de demostrerade små redovisningar som man skulle förberett. Tanken var att använda tavlan så mycket som möjligt så jag redovisade om hur man gör en sandys sub haha. Bästa jag kunde göra :D och det gick smidigt oxå så jag fick nog mvg ;). Löjligt att dte är svC, jag menar vi får ju göra barn övningar, shouldn't jinx it. Aja nu sitter jag här och har hålltimme som vanligt och jag sällskapas (om dt äns är ett ord) av Hanna :). Skriver mer om denna underbara dag som jag slutar 17.00 på när jag kommer hem, tänka sig att jag kommer vara vaken över 12 timmar idag TJOOHO 
PEACE

Kommentarer
Postat av: mirre

hej min älskling. Det är säkert så det stavas. Du din fjant, jag älskar dig.... kommer den 27 ska du med ut då? skaka rumpa? love<3

2009-09-15 @ 22:18:08
URL: http://frokeneide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0