the good in good bye

OK så jag är skolkare idag igen :P, nej men idag var fredag och inte vilken fredag som helst utan sista fredan i ramadan så jag hade lust att vara nära gud! Så jag och mamma åkte till muskén. Fullt var det, men det är bara härligt att se hur många muslimer som finns just bara i skärholmen.

Min sim-kort strula för jag bytt till abonnemang vilket gör inte saker enkelt. Skulle träffa en kompis och nu har jag inte äns människans nummer men men. Hoppas den personer ser detta!!
Aja snaaaaaaaaaaaart är fastan slut, äntlingen idag eller imorgon. YEI back to normal. Vad ska ni göra när ni firar ramadan? Jo jag ska ÄTAAAAA och sen ÄTA och sen äta osv..
Träffade min gamla IV-lärare Christin. Älskar henne så himmla mycket och jag önskar henne allt väl.
Nu ska jag skutta iväg och be PEACE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0