en dag med Sanna

Alltså människan borde ha sin egen serie haha, så knas är hon.
Vi försökte tvinga mig till Marocko vem vet? Hind i Marocko 2010??? Isåfall en väldigt kort tid som 3 veckor.
Det var trevligt att ha henne tillbaka. Man saknar sina tider i Marocko jätte mycket. Hon var här hela dagen sen rökte vi vatten pipa nere vid gården. Jag blir alltid lika snurrig av det så när jag stod och väntade med henne på tunnelbanan så snurrade allt på riktigt. Hennes ben var skadad för jag hade suttit på hennes knän. Så ni kan tänka oss gående helt skadade.
Snart ska jag kolla på en skräckfilm och sen gå lägga mig för skolan imorgon. Vilket jag inte längtar till. Aja livet måste gå vidare så att studenten närmar sig :) Peace (ska förresten kolla på sorority row)


Förberedelser för en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Ravina

Sv: haha, tack baby! Fina bilder. Hur gick det med Vpn då :-P?

2010-04-12 @ 16:21:42
Postat av: Ravina

Aa jag mena vatten pipa mitt hjärta :-P själv klart är nis expert på detta. Hennes älskling haha <3

2010-04-12 @ 23:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0