förlorat dig.

Tro mig det känns att förlora dig för det känns som om jag förlorar mig själv på ett sätt för tro det eller ej, fast jag inte har känslor för dig längre så betydde du ändå jävligt mycket för mig en gång i tiden. Men du vill helst lita på dig själv och vara självisk. Varsogod, jag tänker inte stå i vägen denna gången. Jag årkar inte tjafsa med dig hela jävla tiden. Peace på dig.

Idag fick mig att förstå hur sjukt nära studenten faktist är. Känns som om jag aldrig kommer hinna med ngt men ska försöka! Var även på ettornas Kammar Kafé, fick en att tänka på när vi stod där. Sjukt hur snabbt tiden går. Snart är det studenten gaaaaaaah. :D


Sandys en gång i tiden haha!

Kommentarer
Postat av: michelle

söt bild!!! :)



sv. yes.. får lägga upp bilder sen EFTER att ja har målat :)

2010-04-22 @ 10:49:07
URL: http://themichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0