Hemma igen

Min helg har vart i Brandbergens Centrum med Sanna och Sara.
Först lördagen. Åkte in dit med Nisrin och Josefin. Vägen var verkligen ett projekt. Men vi kom fram tillsist där Sanna vänta på oss. Vi handlade in tacos grejer :). Sara kom senare och vi började förbereda maten hos Sanna. Jag fick guacomolen för mig själv hihi. Vi segade i vardagsrummet sen gick vi ut på gården för att röka vatten pipa. Nisrin och Jossan åkte hem men jag skulle ju spendera helgen där så jag sov över hos Sanna.
Söndagen började med frukost, sen såg vi Paranormal Activity. Inga ord för den filmen, hade en kort debatt om den var falsk eller riktig på facebook och alla kom fram till att den var falsk men inspererad av riktiga händelser. Senare under dagen gick vi hem till Sanna's morbror. Hans frur skulle hjälpa oss med biljetterna till Marocko. Men hon fick en dotter samma dag, så Sara hjälpte oss :). Så jag spenderade mina sista söndags minuter med dem. Plus TACK GABI, du vet varför. Älskar dig, och jag ser dig imorgon.
SÅ kort fattat. Jag ska tydligen till Marocko människor den 27 Juni - 10 Aug. Peace

Sanna räddar sitt bröd från nötterna.


Kommentarer
Postat av: Michelle

sv. sant.. :/

2010-04-19 @ 10:54:49
URL: http://themichelle.blogg.se/
Postat av: nisrin

sv; kanske för att du bara rökte :p

2010-04-19 @ 15:49:31
URL: http://niszeh.blogg.se/
Postat av: nisrin

sååå du lämnar mej själv i sverige :o

2010-04-19 @ 15:50:28
URL: http://niszeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0