Lite bra saker

Det har vart för mycket av det dåliga på det sistonde. När jag väl inte trodde att livet kunde bli värre, God proved me wrong.
Jag kan berätta det som är bra dåra, för det tar inte upp lika mycket.
Igår var jag hos Nadja och försökte plugga lite. Vi åt Pizza med banan kyckling och nötter :D As gott! Idag fick jag veta att jag ska köpa min hårförlägning imorgon. Den 26maj tar jag bort tandställningen!!! Längtar så mycket. Min syster fyller år imorgon, hon blir 16år. Aja fanns inget mer. Peace


Hittade denna bild :) Fina minnen

Kommentarer
Postat av: Jimmysilja

Site was very helpful. thank you

2012-06-11 @ 08:27:35
URL: http://jimmysilja.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0