Mår illa! kanske laktos?

people people people. Idag vaknade jag kl.6 för att göra ett förhör där mina kompisar dissade mig totalt. Så jag skrev om boken jag hade förhör på aldeles själv, mysigt hehe*.
Skolan var seg, hålltimmar hit och dit men endå bra dag. Olle körde runt mig en massa i bilen hihi. Han körde mig även halvt hem. Jag längtar verkligen då vi ska roadtrippa ned till Skottland. Yes människor ni hörde rätt.
Fikade med kusinen Merjem även på Cafe 60. Chai latten var god och jag fick veta hur hennes liv var och så bytte vi skiv biljetter :). Hade tänkt att bli chill kväll efter men ändrade planer och det är ändå skönt att vara hemma till sist.
Sist men inte minst 6 veckor kvar till studenten. Och mitt utspring är den 4 juni, kl. 12.30!!
Peace


haha så roligt, så här ser man Hind nu för tiden!

Kommentarer
Postat av: Michelle

sv. nja, det var någon vecka sen jag var hos frisören och det var då dom fixade till färgen! Efter det har jag inte rört håret.. men det har blivit ljusare av någon anledning.... solen? :P

2010-04-17 @ 00:22:14
URL: http://themichelle.blogg.se/
Postat av: A.C

va najs att du ska ta student:D hehe..längtar va:D jag tog dt för två år sen..va tiden går asså:O Shit~~ helt läänge:p hehe..^^



dt e bara fint emd mig annars..tack:)

godnatt på dig o hoppas dagenhar varit bra:D

2010-04-17 @ 00:43:09
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0