MÄTT SOM EN PLÄTT

Det var en lyckad kväll idag. Jag var med Insam, Peter och Insam-kusinen och lunchade. Feven och Asmaiet rymde iväg haha. Det var jävligt mysigt och mättande haha. Sen köpte jag svart nagellack :) och vi alla åkte hem och gaggade hela vägen.
Jag gick till Gabi efter och chillade. Älskar att vara hemma hos henne, 2ra hem. När det blev sent fick jag skjus hem :D Hon är bäst!!! Nu är jag hemma och bloggar lite. Driss har pimpat min dator xD. Imorgon blir det Skärholmen och kusin på kvällen <3


pimp bakom ratten haha <3

Mitt älskade Umeå barn <3

Kommentarer
Postat av: signe

läs min blogg och kommentera gärna!

2010-04-07 @ 13:07:17
URL: http://signefrankl.blogg.se/
Postat av: ins

HÄR HIND JA KOMMENTERAR!

haha

vart e alla bilder "jao" :P

du ger mig dina ja ger dig mina :P



<3

2010-04-07 @ 19:09:01
Postat av: melki

ooo hind ja vill ha den där med mig och ins plzz

2010-04-29 @ 17:42:36
Postat av: Emretiril

Very useful information. Thank you!

2012-03-22 @ 13:29:42
URL: http://emretiril.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0