After the morning disaster..

så har jag kollat lite på Ghost wisperer, 4delen säsong 2 av Jersey Shore, sista delen säsong 6 The Hills. Känner mig super updaterad och snart ska jag till Subtopia för att spela in för 3gng?? Det borde vara tredje gången gilt eller hur, på tanke på att uppträdandet är imorgon :( känner mig super stressad ju! Men Feven gjorde mig jlad :) she called out of the blue och ville hitta på ngt vilket jag tyckte lät super, just like the old days. Det är sjukt hur tiden går hela tiden, redan 20 och inget framför mig. Vilket är spännande, samtidigt väldigt skrämande. Undrar vart jag är om 10 år. Aja ska sluta tänka på livet och faktist leva lite..


så här ser man ut när man inte får äta :)

Kommentarer
Postat av: RAVINA

heey beautiful!

förlåt <333333



you can read now.. :D

du blir bara sötare, finare för varenda dag som går <3

2010-08-20 @ 22:39:18
URL: http://bubababu.blogg.se/
Postat av: insam

ååååååååhhh ja saknar the old times :(

men feven måste vart desperat för hon snackade me mig häromdan på fb o frågade va ja hade för mig.



Ja ba uhm emm.. e i umä :P

2010-08-21 @ 12:00:17
URL: http://insi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0