detta har hänt

I söndags var jag på bio i Kista och såg Inception med Emma Gabsan Pavel Yousef och Viktor. Det var roligt och filmen var asgrym. Efter filmen dock var lite blää, Gabsan hittade inte bilen så det var totally "dude where is my car" haha. Vi letade efter bilen ganska läänge. Men Emma och Yousef hittade den till sist vilket var bra :)
I går var det reunion med alla tjejer. Det var kul att se alla igen speciellt Ani, jag har verkligen missat mycket i hennes liv. Vi hade galen dag med lingunga fram och tibax. Sen gick jag hem till Gabsan och firade hennes pappa. Han fick choklad av mig :).
Idag blev det Kista igen. Idag var lite seg dag pga fastan men jag överlevde. Jag Gabsan och Lidia hade en väldigt trevlig dag och Lidia har mer mod än man tror haha. Tack för en underbar dag tjejer.
Imorgon börjar skolan för mig, inget jag ser fram emot måste jag säga, men aja det är bara samhälle. I'll survive. OBS videon från husby finns på facebook för underbara Paula ladda upp den, annars kommer den snart upp i min youtube också så håll utskick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0