hemma igen efter det bästa sommarlovet

Är hemma igeeen, kom hem för två dagar sen. Redan är ALLT upp o ned, fastan är igång och jag behöver jobb och körkort. Annars åker jag inte tillbaka till Marocko. Om man vill så kan man hihi.
Alla tycker jag är brun vilket jag bara måste säga mission complete!!
I onsdags efter jag kom hem från marocko, kom paula Gabsan och Bina förbi och hälsa och de fick lite roliga saker :). Sen körde Gabsan runt oss alla hem och jag fick träffa Leon som blivit så stor :D. Sen hem till gabsan och Pavel, oleg, Emma kom förbi och vi rökte vattenpipa hihi.
Igår var jag i stan med Gabsan och Lidia. Vi fikade och jag fick en latte ^^ sen åkte vi hem. Senare den kvällen följde jag med henne till Skärholmen och Vi åkte sen till flottsbro med Alex och Oleg, de badade och sen vattenpipa!! Efter blev det donken jätte sent och vi träffa wesam som nu jobbar där. Han skjusade hem mig.
Denna vecka har jag lite på G, jag ska förhoppningsvis spela in och kawtar kommer hem imorgon

Kommentarer
Postat av: Zine

har saknat dig! <3

2010-08-15 @ 22:34:55
URL: http://zyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0