Igår gick bra

Just nu pratar jag med Ani som är hemma från Prag. Mia kommer med mina nya skor!
....
Långt samatl blev det :). Igår uppträde jag på husby och det gick ju så jävla bra, Thommy paula och mia var där och verkligen supportade mig. Min låt gick bra tyckte jag efter att ha kämpat med den hela veckan :O. Fick köra lite accapella också efter att skivan tröga jiji
....
Gabi ringde, och detta inlägg tar mer tid än vanligt haha
Jag och mia öppnade fastan på BK och hade supertid, köpte godis på vägen och mådde bra helt enkelt.
Idag fick jag lite inbjudningar till spelningar och jag skickade lite info så jag kunde få spelningar. Älskar mitt liv just nu. Jag har många spelningar framför mig hihi
Aja idag blir det helt plötsligt mycket, kanske träffa Gabis älskling sen bio?? Livet rullar alltså

uuuh ska hämta mina skor nu!!

Kommentarer
Postat av: Ravina

fan va skönt att de gick bra för dig :D

sjung och spela in video .. lägg in på din blogg, <3!



JO!!!!!!!!!

2010-08-23 @ 23:03:45
URL: http://bubababu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0