nej???

Alltså nej, Jag blev väckt skit tidigt av syrran idag för att ngra "internet" snubbar skulle borra i vårt hus?? Jag menar de var snygga but still WTF?? Aja min sömn är jätte förstörd :/ och eftersom vi inte haft ngn information så sa de att de kunde komma nästa månad, för de skulle tydligen flytta runt major stuff i mitt rum??? grrrr, och nu borras det as högt från grannen. So sleep is not an option :(
Hursomheslt, njöt jag av Laguna Beach marathon igår, ääälskar den serien. Sen vart jag hemma hos Sabrina med Paula och Gabsan. Sabrina har helt underbara föräldrar. Sen hem för att öppna fastan och kolla på Ghost Whisperer för den hade äntligen laddats klart. Älskar den serien! Kanske ska kolla nu...

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: ahaaa nu hänger jag med! Jag ska ju plugga upp mina ämnen på kvarnskolan för att jag inte kan gå i komvux (är för UNG) och vägrar gå i samgymnasiet ETT år till

2010-08-20 @ 09:17:44
URL: http://benafshe.blogg.se/
Postat av: Mischa (Michelle) Karo

fin profilbild snygging ;)



sv. percy jackson var helt okej men ingen tio-poängare! :) .. kram!

2010-08-20 @ 12:37:00
URL: http://mischakaro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0