25

Gårdagen var så underbar. Efter middagen gick vi till rummet för då var det en timme kvar till julklapparna. Sen när det var dags fick jag veta att jag skulle vara familjens tomte, så jag fick ta på mig mössa och dela ut julklappar. Först råkade jag bara ta fram presenter till mig själv och Daniela fick typ alla sina på slutet hihi. Men det var jätte mysigt och de var så söta :).
Jag fick ; Keanu reeves : Jag hade skrivit för ngra dagar sen en lista till jultomten då jag ville ha honom och då var Paula så söt att hon ramade in han till mig :D!!
Smink : Ögon skugga av Daniela i guld färg.
Choklad : Mysteriskt av tomten, de har tydligen en tomte i familjen som köper saker
Affische : En stor bild (i foto kvalité) där alla mina vänner är samlade, nya och gamla bilder. Av Paula fick jag den och jag vart bara paff. Hon kan presenter alltså.
Cupcake : Grej som man sätter på nycklarna och det ser ut som en cupcake :D
Någon timme senare la vi eller jag mig, och tjejerna tittade på The big bang theori för paula hade fått det som julklapp :)
Nu har vi nyligen haft frukost och jag ska få skjus hem till Gabsan :D ingen annan än paula ska köra

Kommentarer
Postat av: Mischa (Michelle) Karo

söta ni e !!! :).. god jul på're .. trots att jag e en dag försent! :P

2010-12-25 @ 15:36:55
URL: http://mischakaro.se
Postat av: paula

Så glad att du var här! :D <3

2010-12-25 @ 22:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0