Det värsta är över

älskar känslan av att bara få komma hem och ta det lungt, bakom mina väggar behöver jag inte vara någon annan än mig och jag känner hur all oro och ångest försvinner. Sjukt hur den känslan aldrig kan vara med mig vanligtvis, den finns bara när jag drömmer bort. Längtar till nyår, läser man mina nyårs inlägg här på bloggen så kan man se att jag aldrig riktigt mått bra under nyår. Blir lite ledsen när jag ser sådant faktist. Jag ger aldrig mig själv en chans, men jag har utvecklat så sjukt mycket. Kanske för att personerna jag valt att umgås med är mer nyttigare för mig. Denna år gick ganska fort och den gick precis som den ska, jag har sagt att det kunde ha gått bättre men jag fick ändå mycket av det jag ville ha. Det värsta är över! Tackar ingen annan än Gud.


Lyssnar på två skivor nu :) en som jag äger och en som jag laddat ned. Båda skivorna är värda guld.
OneRepublic - Waking up
Taylor Swift - Speak now

Kommentarer
Postat av: paula

Älskar Taylors nya, den är sjukt bra. Och älskar dig, du ska se att det här nyåret kommer vara den bästa <3

2010-12-07 @ 23:13:57
URL: http://pauliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0