En kväll på Berns

Inget igår gick som jag hade planerat, (låter mer negativt :p) mina planer var att komma hem och sen decka , but life took a turn. Min kompis Busra (B. Carter) ringer mig och säger att vi ska hänga med Brian Mcknight som är gäst på Berns och vem är jag att säga nej. Plus det var dags att uppleva Berns, stället jag trodde var cursed. Men jag kom in och hade bästa tiden (visst de frågade lägg på mig och inte på min kompis men sen igen, jag ser hellre ung ut än gammal). Festade vi med Brian? nej, haha han skulle komma men vet inte vad som hände. Men musiken var asskön och folket var mer "städat" , är så sjukt trött på alla äckliga drägg som kletar sig på en.
Kom hem 5 tiden och det ända jag gjorde då var att drömma om min säng. Wish granted!

Tyvärr hade jag för kul för att ens bry mig om att fota haha, och det är så det ska vara

Kommentarer
Postat av: Lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-12-09 @ 12:44:19
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0